Followers

:: sedapnya susu ini ::

Assalamualaikum.

Pa habaq. Amboi ceq hari ni guna loghat utara. Dah macam kiah pekasam pulak. Atau Kiah ketiak masam. Eh. Yang bernama kiah, saya tak maksudkan anda. Dush!!! Dush!!! Saya kena belasah dengan Kiah propa.

+++++++++++++++++

Entri hari ni pula berkaitan dengan susu. Susu penting untuk pertumbuhan tulang kerana susu kaya dengan kalsium. Stop!!! Dah macam kelas Sains pulak. Seperti biasa la. Upload gambar susu kegemaran saya. 


Jeng!! Jeng!! Jeng!! Susu MariGold HL sangat sedap. Sebelum ni saya penggemar produk DutchLady. Gara-gara terpengaruh dengan adik bongsu saya la ni. Dia beli susu jenama ni, terus rasa minat pulak. Sebab rasanya lebih sedap dan bila minum susu ni, rasa kenyang je. Macam tak payah nak makan nasi. HAHA

+++++++++++++++++

Ada orang tak boleh minum susu. Mereka rasa nak muntah. Ada yang berbuih-buih mulut pon ada. Eh. Itu sawan la. HEHE. Ada juga yang tak boleh makan atau minum produk yang ada susu. Kakak saya alergik dengan susu tepung. Angin satu badan nanti kalau minum susu tepung. Tapi saya tak kisah. Susu tepung tu kadang-kadang saya meratah je. Bila disuruh bancuh susu untuk budak-budak, saya telan la susu tepung tu satu sudu. Pelik tak saya ni? HAHA. 

+++++++++++++++++

Susu baik untuk kesihatan. Susu terbaik adalah susu ibu. Susu kambing ditempat ke-2. Jangan tanya ditempat ke-3 dan seterusnya susu apa. Saya sumbat korang susu unta nanti nak? Satu susu yang saya rasa saya tak boleh minum ialah susu ANMUM. HAHA. 

-Adios-

16 comments:

dhiera said...

saya allergik dengan susu~ sobsob

Syafiq Ahadin said...

nestle!!

faizal mohd said...

Dhiera:

Alamak! ruginya. haha. :P

faizal mohd said...

syafiq ahadin:

nestle pon best. susu tepung. :)

Reena Kamarudin said...

aku pon suka susu. yummehh.
heehehe.

kau kan dah minum susu ANMUM masa kecik. adoi tergelak akubaca entri kau ni. hahaha

MaYa MustWany said...

hahaha,susu rasanya mas last minum masa mas teruk gastrik.hihihi.nanti nak try balik la,nak try susu ni lak.banyak blogger promote susu ni..

Joe_Hans said...

xberapa suker minum susu... hohohohoh... :)

zareliqa afiqa said...

suka minum susu! uhuhu
best^^

faizal mohd said...

Reena Kamarudin:

kita geng. HAHA.

tu susu MUM, bukan ANMUM. HAHA. Mcm2 la ko. :D

faizal mohd said...

Maya mustwany:

try la beli susu ni. Hari ni beli susu dutch lady. Rasanya mcm kureng plak berbanding susu ni. Low fat pulak tu. Adehh.. :p

faizal mohd said...

Joe_Hans:

Akauntan harus suka minum susu. HEHE. *ada kaitan ke? :D

faizal mohd said...

zareliqa Afiqa:

Bagus2.. HeHe

Cik Lia Lomi said...

Lia tak suka susu kotak.susu kotak coklat feberet. cane tu?..mables..

faizal mohd said...

Cik Lia Lomi:

Eh. Pelik tu. Tak suka tapi suka. HEHE. memang mabeles. :)

Serigala Maroon said...

aku suka sus HL dr dutch lady huhu

faizal mohd said...

serigala maroon:

HL lebih lemak berkrim. :D

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...