Followers

:: kerana BUNGA bukan sekuntum ::

Assalamualaikum.

Untuk entri hari ini, malas nak buat mukadimah panjang-panjang seperti selalu. =.=' Dan tajuk entri hari ni meminjam tema untuk setiap tajuk blog Reena Kamarudin. Apakah entri hari ni berkaitan dengan masalah percintaan? OH! tidak sama sekali. Jadi, apa yang ingin diceritakan untuk hari ini? Seperti biasa. Jom layan gambar dulu. 

+++++++++++++++++


++++++++++++++++++++++


++++++++++++++++++++++++


+++++++++++++++++++++

Inilah maksud 'kerana bunga bukan sekuntum'. Banyak kuntum bunga boleh dilihat di situ. HEHE. Lokasi ni di Ladang orked Kuchai Lama. Jangan tanya di mana tempatnya secara detail kerana saya memang seorang yang susah nak ingat tempat. Sangat teruk kan saya ni? HAHA. Saya temankan rakan pergi ambil stok bunga baru. Kerana beliau menjual bunga orked. Sesiapa yang tinggal berdekatan UPM Serdang, silalah jangan segan untuk berkunjung di MAEPS setiap pagi SABTU kerana beliau menjual orked disitu. Hari AHAD pagi di BANGI. Dan JUMAAT petang di PUTRAJAYA. Sesiapa pencinta orked boleh la beli dengannya ya. *Promote* HAHA.

-Adios-

18 comments:

c'axoera said...

kerana bunga bukan sekuntum lah kumbang kena bijak memilih...jangan amik munge shantek ajer tapi busuk heheheh :p


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/rindu-yang-membunuh.html

Joe_Hans said...

mat bunga....

faizal mohd said...

c'axoera:

betul tu hakak. HAHA.

faizal mohd said...

Joe_Hans:

Bukan aku. HEHE

محمد رازيق said...

haha.. maksud kumbang bukan seekopr lak bro?? free2 jmput singgah blog aku .

Reena Kamarudin said...

cis. aku ingat entry putus cinta. huhuh

faizal mohd said...

Mohd Raziq:

HAHA. kena cari koleksi gambar kumbang la pasni. :)

InshaALLAH. Akan singgah.

faizal mohd said...

Reena Kamarudin:

HAHA. putus cinta apakah kalau belum memulakannya. Cewah!!! HAHA

Reena Kamarudin said...

hahahaha. bila nak memulakan ni? sudah lama kau membujang :)

faizal mohd said...

Reena Kamarudin:

Soalan mengalahkan Michelle Melodi. HAHAHA.

Rahsia ALLAH, tak mampu nak jawap. HEHE *Jawapan selamat. :)

::FAIZ FARISH:: said...

kumbang bkn seekor

Cik Rose Cute said...

hehehe....bunga buka sekuntum...nak carik yg terbaik tue susah...betul tak..

faizal mohd said...

Faiz Farish:

yup. betul tu bro. Tp yg betul2 kumbang susah nak dapat. HAHA

faizal mohd said...

cik rose cute:

Betul kak. saya setuju 100%. Nak cari bunga yang belum dipetik orang memang susah. Hehe :)

MaYa MustWany said...

lor dekat je la.tapi tak berapa minat sangat bunga.hihi

faizal mohd said...

Maya Mustwany:

Ouh! jarang perempuan tak suka bunga. HEHE. :D

ummi_norseha said...

orkidlh...
suka pos kat sy blh....

faizal mohd said...

Ummi Norseha:

Err.. bukan saya jual. HUHU.

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...