Followers

:: selamat hari lahir Aliff Irishh::

Assalamualaikum.

Beberapa hari lepas dah wish birthday dah. Ni wish lagi. Siapa punya birthday pulak hari ni. Sebelum tu, sesiapa yang birthday hari ni, 30hb Oktober. Selamat hari lahir. Yang ke berapa tu entah lah. Malas nak tanya. Soalan sensitif tu. OH! ya. Tahniah kepada bro PHAT sebab dapat baby girl 28hb Oktober  haritu. Boleh la kawan dengan Aliff nanti.  

++++++++++++

Hari ni birthday anak saudara yang ke-8. Mukanya macam cina tapi bukan anak cina. Bapaknya melayu, maknya juga melayu. Gelarannya apex tapi bukan macam apex golkeeper tu. Rambutnya pacak. Cucuk rambut kat buaya pon boleh tembus. *Wah! hebat sungguh metafora aku. 

+++++++++++

:: selamat hari lahir. Semoga panjang umur murah rezeki ::

-Adios-

6 comments:

Cik Rose Cute said...

selamat hari lahir apek hihihi

faizal mohd said...

cik rose cute:

tQ kak. :)

MISS COFFEE said...

selamat hari lahir kiuwt..

semoga sihat selalu..

faizal mohd said...

miss coffee:

tQ untuk wishnya. :)

::FAIZ FARISH:: said...

comel

faizal mohd said...

faiz farish:

tQ. :)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...