Followers

:: OHSEM! paintball ::

Assalamua'laikum. 

Salam 1malaysia. Oh! tetiba ter-emosi pulak. Siapa pernah main paintball, sila angkat tangan. Ok! aku nampak ramai yang angkat. Bagus! Paintball memang best. Tapi kena berhati-hati semasa dalam gelanggang. Sangat bahaya kalau anda cuai.

++++++++++++


main paintball tahun 2007. pertama kali join masa karnival konvo UPM. Memang best la jugak. Tapi, kalau kena dia punya peluru, pergh! berbintat badan wa cakap lu. HaHa. Tu pon pakai baju dua lapis. 

+++++++++++++


aku yang menyorok kat sebelah hujung sana tu. Kita tak boleh bersandar sangat kat penghadang tu. Nanti tumbang. Ouh! bukan. Aku terlupa sebab apa, tapi dikira foul jugak la.

++++++++++++++

Kami pasukan amatur je. Lawan pasukan yang dah ada pengalaman. Siap ada topeng sendiri lagi. Kelas kau kak jah! HoHo. Jadinya, kami tak menangla. Tapi dapat naib juara. Haa! yang ni memang kelasss maria. Tak percaya??


Dapatla rm300. Bahagi 8 orang. Hurm, berapa la sangat kan. Tapi, pengalaman tu penting. Sebab dah lama tak main, rasa gian pulak. Kalau ada pertandingan paintball antara blogger pon ok jugak kan? Nak JOIN!!!!!

-Adios-

6 comments:

dhiera said...

kay upm dulu, selalu ada paintball tp tak pernah pergi sebab macam takut je nak main~

faizal mohd said...

dhiera pon upm gak ke? mula2 memang takut, tapi lama2 rasa best plak. walaupon 'mati' awal. HaHa

merahitujambu said...

x pernah main paint ball pon..pernah dgr je..=_=

faizal mohd said...

merahitujambu:

Haa. kena cuba la. Best! mendebarkan. Hehe :)

Lelaki Ini said...

tak pernah main pun..
sedeyhnya...

faizal mohd said...

lelaki ini:

jom! try main paintball. best woo. :)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...