Followers

:: header baru saya ::

Assalamualaikum

Hari ni aku cuba buat header untuk blog ni. Ouh! sangat tak pandai buat header. Nak tempah kat orang, takde duit pulak. *ayat sedih mintak simpati*. Nak suruh orang buatkan, aku tak sanggup nak susahkan orang. Ceh!. Jadi, inilah hasilnya. Percubaan pertama. 

++++++++++++


Header ni macam agak mencapub sikit. Mencapub tu maksudnya mencari publisiti. Jangan fikir aku mencarut ek. Nak tempah header kat aku tak? HaHa. Aku akan berusaha untuk perbaiki header aku dilain masa. Ceh! ayat memang poyo.

-Adios-

8 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

nice

faizal mohd said...

faiz farish: thanks. masih belajar. :)

yen(toka ziizokukuto) said...

wah,,,kalau nak buat header free,,apa salahnya kalau aku tempah kan bro??huhuh

faizal mohd said...

yen:

Boleh je. tapi bergantung pada masa. dan baru belajar, masih tak berapa cantik lagi. :)

Scarlett O'Hara said...

Tu dah kira ok le tu.Rendah diri pulak. :D

faizal mohd said...

scarlett o'hara:

kena la rendah diri sikit. hehe btw thanks :)

Reena said...

pejai, buatkan aku sekali :-( mintak simpati ni

faizal mohd said...

Reena:

nak ke? bagi la gambar or apa2 spec secara detail. nanti aku cuba buatkan. tag kat fb pon boleh

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...