Followers

Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia [KADS1M]

Assalaamualaikum & Selamat Sejahtera.


KADS1M
Entri terdahulu [DI SINI], aku pernah tulis tentang kenaikan harga barang di Malaysia ni. Aku juga pernah tulis, kenaikan harga barang setiap tahun sangat membebankan terutama kepada mahasiswa. Yelah, mana nak bayar yuran pengajian yang mahal, buku rujukan pun sangat mahal. Barang keperluan lagi. Poket kempis perut pon kempis la. =.='


KADS1M ni diberikan secara percuma kepada pelajar. Dan hanya untuk barang dan perkhidmatan terpilih sahaja. Untunglah pelajar sekarang. 


Nak maklumat lebih lanjut, godek-godek la laman web ni [DI SINI].

10 comments:

Uncle Jonni said...

skrg semua nama benda ada 1 malaysia di hujungnya... huhuhuhu

faizal mohd said...

Uncle Jonni:

Biasalah uncle. Bapa 1 malaysia. haha

hairy said...

sgt untung...dulu apa xdak..haha..

ஜ miss klanika ஜ said...

yeahhh ! i love discount ! perkhabaran baik ni

faizal mohd said...

Hairy:

yup. betul tu. hidup segan mati tak mau je masa tu. hehe :)

faizal mohd said...

miss klanika:

haha. shoping le tu. makan KFC pon dpt diskaun ape.

Edy Fee said...

kene cari ni.huhuhu bukan salu.ehhehe plajar skrg byk gak untung..seiring peredran masa la

faizal mohd said...

Edy Fee:

Available on september katenya.
KPT akan edarkan nanti. Boleh la pinjam kad tu nanti. hehe

Edy Fee said...

hehehehe tatau la dpt ke tak..dengar kata senior je dpt.huhu

faizal mohd said...

Edy Fee:

yeke? sebab baca kat mana-ntah-tak-ingat, dorg akan bagi semua student ipta/ipts. mungkin berperingkat kot.

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...