Followers

JOM JOIN GIVE AWAY EDY

Assalaamu'alaikum & Salam Ramadhan.

Dah lama tak join GA. Bukannya apa, memang tak pernah bertuah pon. HUHU. Tapi untuk support member blogger aku ni, makanya aku try untuk join. Manalah tau, rezeki ramadhan. HAHA =.=

http://www.edyfee.blogspot.com


Cerita Tentang Blog Edy:
Aku suka baca blog beliau sebab beliau boleh dikatakan kreatif. Beliau menyampaikan sesuatu idea atau topik menggunakan cara beliau sendiri. <-- ini bukan bodek. HAHA =.='

2 cerita beliau yang aku suka:

1 cadangan untuk blog Edy Fee:
Alamak! part ni yang susah sikit. HAHA. Nak suruh Edy lukis cerita raya yang paling lucu dan sangat tidak boleh dilupakan. Ok tak? ^.^

*Agak-agak boleh menang tak? HAHA =.=''

8 comments:

vendoline said...

wah join.terima kasih byk support
hargai sgt

Joe_Hans said...

Nak join..tapi xde idea lg...ngeheheh

faizal mohd said...

edy fee:

jgn lupa pilih aku. haha. :)

faizal mohd said...

joe_hans:

alah. tibai jek. huhu

blog-tips-kurus said...

positifnya ayat2 anda.. :)

faizal mohd said...

blog-tips-kurus:

haha. positif sangat ke?

vendoline said...

TERIMA KASIH
KERANA SUDI JOIN DAN MENYOKONG 'MY FIRST GIVE AWAY'
-sangat hargai idea anda-
idea tu dah ade dlm otak.ehhe tinggal lukis je.hehehe nice idea

intai entry ni untuk menilai

SALAM BLOGGER ikhlas daripada EDY

faizal mohd said...

edy fee:

same-same.
kira boleh menang la ni ek. haha. ;)

selamat menilai. :P
salam blogger jugak. ;)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...