Followers

Iklan yang buat aku pedih ulu hati


Assalaamualaikum & Salam Ramadhan


Aku rasa sangat tidak berkenan dengan satu iklan ramadhan ni. Mungkin bukan aku seorang saje kot yang rasa begitu. Mungkin ramai lagi yang senada dengan aku. Iklan yang dimaksudkan ialah iklan ramadhan gaviscon <-- betul ke tak aku eja ni tak tau la.


Iklan gaviscon yang dok bergendang dan berjoget tak tentu pasal dekat meja makan sementara menunggu waktu berbuka. Ada pulak bergendang-gendang macam tu. Kalau lah aku buat macam tu kat rumah, memang sangat pasti la kena pelempang sulung ayah aku. HUHU =.=''


Kalau nak buat iklan pedih ulu hati pon biarlah elok-elok sikit. Ni dah macam nak menunjukkan orang islam ni sangat la tak beradap di meja makan. Dah aku pulak yang rasa pedih ulu hati tengok iklan macam tu. Ades!

9 comments:

cik Lia Lomi said...

Lia pun rasa macam tu...Orang islam ni ada adat sopan di depan makanan, apatah lagi bergendang macam dalam iklan tu. Kalau Lia dah kena pelangkung dah.

faizal mohd said...

cik Lia Lomi:

kan. apeda wat iklan macam tu. tp sesetengah orang nampak macam mende kecik je. tu yg sedih tu.

anif abdullah| AA said...

aku pon setuju dengan kau.. dah takde modal nak wat iklan lettew.huhu

Edy Fee said...

takde idea dh kot
haha garangnye ayah

faizal mohd said...

anif abdullah|AA:

tulatu. idea dah abes kot. ;)

faizal mohd said...

Edy Fee:

ayah aku garang woo. haha ;)

Edy Fee said...

sound direct je len kali

Edy Fee said...

dtg cari update baru lg.ehhehe

faizal mohd said...

edy Fee:

update baru tak de lagi. tgh korek idea sambil korek idong. huhu

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...