Followers

:: Drama Korea: City Hunter ::

Assalamua'laikum.

Hari ni dari pagi sampai petang, asyik meng-online-kan diri je. Mengadap facebook dan blog. Hari ni tukar layout blog. Tukar lagi? HaHa. Aku memang suka tukar layout! Mungkin layout yang ni bertahan lebih lama kerana aku suka warna hijau dan kehijauan. Mudah-mudahan.

Ok! entri ini bukan untuk bercerita tentang tukar layout ke apa. Tapi nak tulis pasal korea drama. Mungkin ada yang muak dengan drama korea dan ada juga yang over-addict dengan drama dari korea ni. Tapi aku ditengah-tengah. Tidak terlalu addict dan tidak juga terlalu benci. Ala kadar sahaja.

City Hunter, drama terbaru yang aku sedang layan. Masih belum habis. Biasalah! episod untuk drama korea standard dalam 15++. City Hunter ada 20 episod, aku baru menonton sampai episod 14. Ceritanya boleh tahan dan pelakonnya adalah Lee MinHo. 


Ceritanya berkisar balas dendam MinHo terhadap orang yang berkomplot membunuh ayahnya. Mereka bukanlah calang-calang orang kerana mereka adalah orang yang berpangkat besar dalam kerajaan. Nak tau kisah selanjutnya, tonton sendiri ok! 


-Adios-

1 comment:

Nor iZzaTul izRin ZakAria said...

faizal.. u tgk kat mane hunter city??? cari kat maaduu xde ponn

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...