Followers

:: rozita che wan dan apex ::

Assalamu'alaikum

Semoga sihat di pagi yang indah ini. Sebelum tu nak habaq mai, hangpa semua jangan terkejut pulak dengan tajuk entri ceq kali ni. Aih! mentang-mentang RCW orang kedah, teruih cheq tukaq cakap kedah naa~

HaHa. Tak kuasa cheq nak layan. Ok! ini bukanlah gosip terbaru percintaan artis. Kang tak pasai-pasai depa semua serbu blog cheq nak baca gosip mereka berdua. Maklomla, dua nama tu memang meletop kebabom sekarang ni dengan kisah percintaan masing-masing. HeHe

Ok! berbalik kepada tajuk asal, sebenarnya cheq dah siapkan 2 lukisan potret rozita che wan dan apex. Tapi apex tu bukanlah yang penjaga gol malaysia tu. Apex tu nama samaran anak menakan cheq sebab muka dia macam cina. 

Cheq melukis pon sekadar hilangkan kebosanan di perantauan. wah! macam duduk luaq negara pulak. Tp takda la cantik sangat. Cheq bukan budak art, cheq budak ekonomi. HeHe.

Nah! cheq upload gambaq cheq lukis. Kalau buruk jangan ketawa na. Kalau hangpa ketawa, cheq habaq kat cik ta nanti. HiHi

:: Aliff a.k.a Apex ::

:: Rozita Che Wan a.k.a my Cik Ta. :P ::

Sebelum apa-apa terjadi, baik cheq blah. Agipon cheq ngantuk la pepagi ni. Nak sambung tidoq semula la. Hangpa jangan gaduh-gaduh na.

-Adios-


4 comments:

dhiera said...

cantik la...rozita che wan tu ada iras2 juga tu~

salam perkenalan ye~

fAizAl_85 said...

tenkiu!! tenkiu!! budak baru belajar melukis. tp tu jela limitnya. tak pandai sangat. HuHu

-salam perkenalan juga-

Cik Rose Cute said...

Ada jugak iras2 Rozita Cik Wan...memang ada bakat melukis....hihihi

faizal mohd said...

cik rose cute:

boleh la kak. tapi kalau rozita che wan depan mata, harus sejibik mukanya. hahaha :P

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...