Followers

:: doodle jugak ke? untuk siapa? ::

Assalamua'laikum.

Hari ni rajin sikit nak melukis. Oit! thesis kena siapkan la. Takpe, thesis tu esok boleh buat. (Aku bermonolog dalaman). HaHa. Disebabkan kerajinan melukis tu datang, aku melukis seorang rakan blogger aku. Mintak maaf la kalau tidak memilih yang lain. Nanti ada masa, aku lukis lagi ye?! Jangan memarah. Chill~

Dan rakan blogger ni, sorry sebab curi gambar kat facebook. HeHe. Dan mungkin gambar yang aku lukis ni tidak seiras dengan yang asal kerana aku bukanlah seorang lulusan seni lukis. Melukis hanya bersandarkan sedikit bakat yang dikurniakan tuhan. 

Selesai melukis, edit-edit sikit supaya nampak lebih kemas. Kemas ke? Ntahla. Tapi maria kata kemas je. Kelas kau Maria!!! 

Ok! time to reveal it~
3
2
1
.
.


for those who want to follow him, check this blog: Phat Corner

-Adios-

8 comments:

Admin said...

alamak terharu nya...tq faizal sebab lukis gamabr aku..ni pic masa akad nikah ni...tq so much nanti aku buat entry khas tuk ko ye....aku nak letak pic ni kat side bar blog la....sekali lagi tq so much...x penah lagi org lukis kan lukisan muka aku tau :terharu

IMANSHAH said...

sungguh hensem gambar ini..

pandai tuan blog melukis

Admin said...

terharu nya..bila fyzl lukiskan pic phat..actually 1st time ni...x penah pun ada org nk lukis kan pic sebelum ni....cantik sgt la....tq so much ye bro..insyaallah ada entry khas utk fyzl nanti...;-)

faizal mohd said...

bro imanshah: tuan gambar hensem, gambar pon hensemla. HeHe. Baru belajar melukis. :)


bro phat: most welkam. :) Oh! ada entry khas ke? Malu la plak. HiHi. :P

Admin said...

blum lagi fyzl..nanti dah siap aku bg link kat shoutbox

faizal mohd said...

Ouh! ok ok. btw, thanks in advance.

ch000tz said...

jeless jelessss!

faizal mohd said...

HaHa. Janganlah jelez. Kalau ada masa, aku lukis muka korang-korang pulak. tu pon kalau ADA MASA la.. :)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...