Followers

:: gubahan hantaran versi lelaki ::

Assalamu'alaikum.

Aku terjebak. Bukan terjebak dalam kancah kemaksiatan, dan bukan juga terjebak dalam aktiviti dadah. Aku tidak terjebak dalam segala aktiviti yang menghinakan. Na'udzubillah~

OK! cukup iklan diatas. Semuanya bermula dengan gambar yang aku pernah upload dalam facebook suatu ketika dahulu. Aku pernah upload gambar hantaran yang aku gubah tapi dalam keadaan yang menyeramkan. Nak nengok ke? Jap, tengah cari dalam folder.
Nah!!!


What say u? kalau maria tengok pon boleh pengsan woo~ HaHa. Disuruh lelaki buat gubahan, memang idea pelik la yang keluar. Tapi my bro tak setuju. Dia suruh tukar, then tukarlah. Kalau aku pon tak setuju. HaHa. :)
  
Bermula dengan gambar tu lah, kawan aku ni tetiba je mesej mintak tolong buatkan satu gubahan hantaran untuk saudara beliau. Alamak! mana aku pandai. Dia bagi kain pasang. Erm! aku cuba untuk meletakkan sepenuh perasaan dalam menyiapkan gubahan hantaran kain pasang tu. Ceh! poyo jek. Hasilnya? Malulah nak show off kat korang. :P Nak nengok gak ke? Nah la~
3
2
1
.
.
.



Ilham dari internet je. OH! disebabkan pakaian berendam dalam bilik air masih belum dibasuh, aku nak mengundur diri dulu la ye. Agi pon perut tengah bergurindam jiwa ni. Lapaq bangat sih! 


-Adios-

1 comment:

zaxx said...

pergh..berbakat..tp yg first tu serius srammmm.:)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...