Followers

Takkan ada orang buat hantaran macam ni!

Assalamualaikum.


Sebenarnya gambar ni gambar lama. Cerita ni pon cerita lama. Cuma aku suka nak 'ungkitkan' semula cerita ni. Maklumlah, sekarang kan musim kenduri orang kahwin. Setakat ni aku belum jumpa lagi hantaran yang pelik-pelik ni. 


Hantaran ni aku buat, aku reka dan aku cipta sendiri. Horror? Memang nampak horror. Sesiapa yang dapat hantaran macam ni memang amat mengerikan. Tidur malam pon tak lena. Asyik terbayang dengan hantaran ni.


Aku buat hantaran ni untuk pertunangan abang aku. Tahun 2010 kot. Lupa lah. Memang dah lama sangat pon. Tapi setelah diupload dalam facebook, abang aku tak setuju. Aku jamin, sesiapa pun akan rasa tak setuju punya. =.='. 


Jadinya, kena ubah semula la. Penat tau aku buat, tapi kena ubah balik. Kuciwa rasa hati. HAHA. +.+'


Nak tengok tak hantaran yang macam mana? Sabaq sat, ceq upload dulu na. 


Siapa nak tempah hantaran macam ni, sila hantar kat aku. =.='
Berminat? Kalau berminat, jangan segan-segan request kat aku ye. Heee.

14 comments:

hairy said...

kau buat?wahhh hebat

Camy Alya said...

pehhh, dashat

Cik Lia Lomi said...

perghhh..serreemmmmm..tamo den..heeeeeeeeee

faizal mohd said...

hairy:

hebat apenye bro. camtu la jadinya kalau aku yg buat. haha

faizal mohd said...

camy alya:

dasyat tak dasyat sangat la. haha

faizal mohd said...

cik lia lomi:

ala. nak la..nak la.. hehehe

Uncle Jonni said...

hakhakhakhak... mau pengsan pengantin pompuan ... huhuhuhuhu

◕_◕ BudArxNǝrƉツ © ♫ said...

lailailai . cantik !

nia marlissa said...

seram je nengok

SaddLone said...

kalau aku buat hantaran camni gayanya, balik abes pihak lelaki..

kahkah, nice horror!

faizal mohd said...

uncle jonni:

haha. pengsan seminggu. trauma pulak tu. hehe

faizal mohd said...

budarxnerd:

cantik? haha. ikhlas ke tak puji tu. hehe

faizal mohd said...

nia marlisa:

mimpi ngeri kot. hehe

faizal mohd said...

saddlone:

haha. tak datang dah dorang. balik terus. huhuhu

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...