Followers

kisahku dikala tengahari jumaat

sebagai memenuhi permintaan lutfy, akan ku coretkan kisah yang berlaku beberapa jam yang lalu
alkisah bermula..(ingat citer purbakala ke ape??)MySpace
pas abes solat jumaat kat masjid upm,
seperti biase la nak balik kan??ngat aku rajin ke nak lipat sejadah??haha
kuar masjid n cari selipar
alangkah terkejut rasa hati ini (ni bukan bait2 lagu ek)MySpace
selipar cap ayam aku ilang..(selipar murahan jek)
ku pusing kiri dan kanan..MySpace
sah2 memang org lain yang pakai(betul la sebab aku xpakai)
sape la yang pakai selipar aku ni..
dorg pakai selipar aku gi tandas ke??
(ngat selipar aku standard gi tandas je ke??kekadang memang pon)
so tunggu seminit dua, xmuncul2 gak..
memang ilang la tu..
ku kuatkan hati untuk berkaki ayam
(cam malu lak org pandang kakiku yang berkaki ayam)
plak tu jalan berbahang plak (xpe2 dugaan)
so akhirnya sampai jua ku ke bilik..
terpaksala ku keluarkan selipar baru yang kubeli beberapa hari yang lepas
(patut la hatiku meronta2 nak beli selipar baru)
yang keras macam pakai selipar tunku refleksi plak..

so itula kisahku dikala tengahari jumaat

p/s: kepada pemakai seliparku, akanku redha dan menghalalkannya asalkan kamu bahagia..
MySpace

10 comments:

ShaFril said...

jgn2 ayam kot yg amik n pakai kasut hg tu haha sabaq noo hehe

ARYN said...

seliper cap ayam mstila ayam tu amik balik..yg hg pkai sliper dia watpe..dia marala..hahahaha..beli kat ne seliper ayam..nak gak..huahua

ShaFril said...

len kali tulis kt slipar tu "ni faizal yg punya tau"..taruk nma penuh hg siap bin lg tau..jgn lupa haha

fAizAl_85 said...

to shafril~~
mybe la..ayam usop sontorian..si slebet yang amek..huhuhu..melampau boh nama kat slipar pastu pijak bawah kaki plak..rendah betol martabat nama aku..alamak terpanjang sudah..

to aryn~~
da ayam tu yang jual nak wat camne..kene la beli..kat jusco balakong ada jual..hang slalu pegi ngan lutfy xkan xprasan..haha

ShaFril said...

aku dh agk dh mesti si selebet yg amik haha...haa hg letak la tag time xpakai tu...time nk pakai buangla tag tu hahaha

lutfy said...

xpe faizal, ak tao pe prasaan ko tpksa bkaki aym dari masjid ke tmpt kta cz ak pn pnh mgalaminya..heheh
pgajran dr ct nie, jgn ltk slipar sebelah si polan b.sipolan(tpksa dirahsiakn nmanya ats sbb2 kslmtan) hohohoh

faizal said...

sape si polan tu???judin ke??(bukan nama sebenar)..

Nora a.k.a Aira said...

ju - on kot haha ju-on si hantu selipar ;p

Fiza said...

sng je..hang pki la selipar yg plg pelik n jelik..ahaks..ade ke selipar itu mcm..confirm,xde sape nk curi nye..hoho

fAizAl_85 said...

to fiza~~ ada,,selipar yang bulu2 tu..yg pakai kat umah tu..kalau pakai bawak gi masjid mesti org xberani nak curi sbb ingat makcik indon yg cuci masjid punya..huhu

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...