Followers

aku, putrajaya dan kesesatan

cewah tajuk macam suspen jek..
xde pape pon
arini pegi umah abg judin kat puchong
gi naek moto(kalu ada awan terbang kan best)
blablabla....(nak citer panjang sangat)
masa nak balik ke upm smula tiba2 tersesat jalan..
agaknya termiss satu lorong kot..
last2 masuk putrajaya..
dalam putrajaya pon sesat gak..
adoi pening da ni nak cari jalan
masuk la memana jalan pon..
sampai ke bangunan kementerian kewangan (aku belom lagi abes blaja pasal kewangan)
blasah jela..minyak da tinggal 1 bar da ni..
so ktorg cari jalan ke kajang
ternampak plak sign board ke alamanda
kami amek la jalan ke alamanda
so ktorg shoping dulu r..
hehe tipu jek
actually ktorg cam tau sket jalan nak balik upm kalu dari alamanda
dan akhirnya sampai la kami kat UPM nie
fuh selamat juga sampai..
da sakit pinggang da duduk lama atas moto ni
ni taip en3 ni pon baru jek balik..
penat sesangat ni..
ngat nak tido tapi nak maen game sat
hehe..

4 comments:

ShaFril said...

ish2 malang sungguh nasib hg haha sbq la noo...da hikmah sst tu haha...lgpn ble jln2 mkn angin kt putrajaya ye x?muahaha

Nora a.k.a Aira said...

ok lagi sesat macam tu ... aku penah sesat kat putrajaya berjam2 lamanya waktu malam lak tu :)) hehe

shake said...

ic...kutip buah langsat ek...

ARYN said...

haha..sian sesat (gelak jahat)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...