Followers

kEnali diRi mElalUi rAmbUt

Kenali diri melalui rambut oleh Dr. Fadhilah Kamsah

1) RAMBUT LURUS -

bijak, seorang yang happyMySpace, bergaya, cemburu,dan pandai dalam menguruskan
sesuatu tanpa pertolongan

2) RAMBUT KERINTING TEBAL-
kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantic,banyak pergaulan dan susah
dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung

3) RAMBUT KERENTING NEGRO-
bijak, ego, cemburu buta, romantic , memilih dan mudah mengamuk bila
susah hendak selesaikan masalahMySpace

4) RAMBUT IKAL MAYANG-
bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu,berfikiran terbuka, banyak
pergaulan, dan mudah memaaf kanseseorang dengan kesilapan lalu.MySpace

5) RAMBUT HALUS/LEMBUT-

bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan
perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.

6) RAMBUT SIKIT-
bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorangMySpace, ego,dan pandai
membuka perniagaan walaupun kecil.

7) RAMBUT PERANG-
kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf,sosial dan bijak lari daripada
masalahMySpace.

8) RAMBUT TEBAL-
bijak, degil, cemburu, romantic, kasar, banyak kawan, dan pandai
mengambilhati seseorang.

9) RAMBUT KUSUT-
sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak
memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa
pertolongan. (kalu nak nmpk bijak mcm empunya pesen rambut gini....
usahakasik kusut rambut korang....)

10) RAMBUT BERUBAN-
kurang bijak, suka termenung, sosial sikit,berfikiran terbuka dan pandai
selesaikan masalah diri

11)TIADA RAMBUT-
(Botak) ..kesianMySpace

12) RAMBUT WARNA KEMERAH-MERAHAN ATAU
KEHIJAU HIJAUAN -
itu rambutaaannnnnnnnnnnnnnnnnn..... HuahuahuahuahuaMySpace

.......... Jangan mare :)

12 comments:

ShaFril said...

rambut aku jns xlurus sgt n beralun so cmna?jawab2 haha

fAizAl_85 said...

tu kene bagi sampel rambut dulu r baru leh tafsir..haha

ARYN said...

rambut aku rambutan cmne???huahuahua

fAizAl_85 said...

kalu rambutan...mix la jawapan sume tu skali..huhu

fyzue said...

10) RAMBUT BERUBAN-
kurang bijak, suka termenung, sosial sikit,berfikiran terbuka dan pandai
selesaikan masalah diri


ni termasuk org tua gak ke?!!hehe

farhana rahim aka paan said...

buat ARYN; "rambut aku rambutan cmne??" agak2 dlm ada biji rambutan x? kalu tnm berbuah.. kn senang., xyah cr buah rambutan jauh2.. aryn ada.. lalala~ =))

*jgn mara ea aryn cayunk! =)

ShaFril said...

hahaha kalau da buah kena tunggu musimla kn hehe..pastu kalau byk buah ble la jual hehe...

p\s:jgn marah ek alg hehe =P

fAizAl_85 said...

fyzue~~mungkin kot..hehe

kalu dah berbuah nak tempah 2 kilo ek..hihi

lutfy said...

ak rmbut lurus n pnjg tp ble pndk jd cacak2 plak..cmne2...huahauha

fAizAl_85 said...

tu lurus la makne nyer..kalu pendek pastu jadi kerinting/ berpintal2 lain la..huhuhu

shake said...

rambut ku..kekadang lurus..kekadang kerinting..kekadang ikal mayang...kekadang jadi rambutan..tebal tu..tak la sangat..nipis pun tak jugak..beruban jauh sekali...macam mana tue ek..?

fAizAl_85 said...

to shake~~
soklan tu kene tanya directly kat dr fazilah la kalau camni..banyak lak mix nyer...huhu

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...