Followers

:: KTMB OH KTMB ::

Assalamualaikum.

Entri hari ni berkaitan dengan berita semasa. Hallamek!!! dah jadi wartawan sambilan pulak ke? Hurm. Jadi wartawan tak bertauliah. Cari duit lebih. =.='

+++++++++++++++++++++++

Beritanya bukan berita hiburan. Oh! tidak sama sekali. Aku sama sekali tidak akan bersaing dengan blog abang Nara. Eceh! Ok. Beritanya ialah KTMB sasar untuk mengurangkan waktu menunggu pengguna komuter. Bagus sangatlah tu. Especially peak hour. KTMB juga akan menambah tren.


+++++++++++++++++++++++




++++++++++++++++++++++++++

Bagi aku, bagus sangatlah kalau mereka mengurangkan waktu menunggu. Nak-nak kalau tren delay. Pergh!!! Sangat seksa menunggu. Baru-baru ni delay dari 4.47pm ke 5.35pm di KL Sentral ke Seremban. Nak pulak waktu puncak orang balik kerja. Di sebabkan dah petang plus malas nak tunggu tren berikutnya, aku naik jela. Sekali lagi pergh!!! Dah macam sardin dalam tu. Bau? kata orang utara, sabaq jela no. Panas + Bau rasa macam nak pengsan jek. Tapi takut pulak nanti sape-sape ntah bagi CPR kat aku nanti. Makanya tak jadi nak pengsan. Saat keluar dari tren rasa macam nikmat tak terhingga. HAHA. 

+++++++++++++++++++++++++

Jadinya, diharapkan dengan adanya penambahan tren plus kurangkan waktu menunggu diharapkan dapat menyelesaikan setiap masalah yang berkaitan.
Akhir kata dari aku, majulah sukan untuk negara. Eh silap cogankata pulak. HAHA

-Adios- 

6 comments:

Syafiq Ahadin said...

naik basikal boleh?
sekian.

Uncle Jonni said...

yep!! harap apa yg mereka canangkan akan jd kenyataan.... huhuhu...

senang sikit bg pengguna2 cam kita neh...

Reena Kamarudin said...

hari tu aku pergi kursus keselamatan. kalau pengsan *sebab masih bernyawa* so tak payah buat CPR. kalau dah takde nyawa tapi macam ada harapan nak hidup *contoh lemas*, baru buat CPR. huhuhuhu. sebab bila buat CPR kena mulut ke mulut then tekan dada kan. kau tekan dada masa bernafas gila nak mati? hehehe. so mungkin kalau kau pengsan dalam tren, paling hebat pun, ada awek akan renjis2 air kat kau. bila kau bukak mata, wahhhhh. terus kau jatuh cinta.

ok, sangat panjang komen aku. maaflah ye kalau aku silap. msa kursus tu aku asyik pandang tukang ajar yang hensem tu je. heheheh

faizal mohd said...

syafiq ahadin:

naek beskal boleh jek. tp jenuh la nak sampai. :)

faizal mohd said...

uncle jonni:

yep. betul tu. kesian kat pengguna macam kita ni.

faizal mohd said...

reena kamarudin:

oh camtu ek. tp mcm mana nak tau ada harapan ke tak? hahaha. ce tanya abang ensem tu nanti ek. huhu

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...