Followers

:: edisi KHAS: melancong ::

Assalamualaikum.

Sebelum memulakan bicara lanjut, aku nak ucapkan TAHNIAH kepada mereka yang berjaya memperoleh keputusan yang cemerlang dalam SPM. Yang belum berjaya, JANGAN berputus asa. Rezeki itu milik Allah. Usaha lagi. <--  dah macam komen cekgu-cekgu dalam buku laporan kemajuan pulak. =.='

Ok. Pada yang tension-tension dengan keputusan SPM tu, apa kata korang pergi rehatkan minda, tenangkan fikiran. Buat apa nak serabut-serabutkan kepala otak tu, benda dah lepas kan. Barang yang lepas, hai jangan di kenang. Kata P.Ramlee. 

Destinasi melancong aku, tahap bajet terhad jek. Ala-ala melancong pergi-balik hari je. Haha. Almaklomla, ekonomi tengah merosot ni, kena la berjimat cermat sikit. ^.^

Kuala Gandah, Lanchang.

Pusat Rekreasi Pulau Chekas + Lata Jarum.

Amacam? kewll tak tempat yang aku suggest? Haha. Kompem jimat sejimat-jimatnya. Buat ape nak membazir melancong diluar negara kan. Dalam negara pon belom habis diterokai lagi. =.- Apa-apa pon, selamat melancong.


nota tambahan: nak melancong ke Paris, tapi dalam mimpi je. 


Wassalam,
-Faizal Mohd-





2 comments:

Uncle Jonni said...

hakhakhak... dpt tunggang gajah x bro.....

faizal mohd said...

uncle jonni:

tak dapat la bro. nak tunggang kena bayaq. huhu

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...