Followers

:: women with soap ::

Assalamualaikum
Hari ini BIAR AKU BERBICARA tentang women with soap. Kalau soap opera tu standard la dengan women. Tapi ni betul-betul soap punya. Biasanya lelaki yang selalu dikaitkan dengan sabun. Eh?! Puasa!! Puasa!! Jangan macam-macam ye! Oklah. Nak dijadikan cerita, ada seorang perempuan ni suka makan sabun. Bukan kat Ma;aysia, ni kategori luar negara punya cerita.

.

"Pada ketika mandi,saya suka menjilati busa sabun dan membuat gelembung pada mulut saya. Ia terasa seperti di surga.Saya suka kebersihan,memakan sabun membuat saya merasa lebih bersih daripada sekadar menggunakannya".

Pelik-pelik manusia sekarang. Ada yang suka makan sofa la, makan besi la, makan kaca la, padahal banyak lagi makanan yang tak memudaratkan kesihatan yang boleh dimakan. Tapi kalau makan jambu BATU, ubi KAYU, belimbing BESI, pucuk PAKU tu masih dalam kategori normal la. OH! teringat pulak lagu jalil hamid_makan. Tapi itu semua ketentuan yang MAHA ESA. Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku.
:: wassalam ::

nota kepala lutut: ini tidak dikira sebagai mengumpat kan??? ia adalah sekadar peringatan.

 .

No comments:

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...