Followers

mak hebat masak, anak pon hebat juga.

Assalaamualaikum & salam sejahtera.

Sedang tengok-tengok Masterchef, terperasan kelibat seorang yang pernah ku kenali. Eh! Eh! Tu bukan abang adlyzan ke? Anak pakcik zainal? Rupa-rupanya memang betul lah.

Wow! tak sangka abang adly masuk Masterchef. Tahniah sebab berjaya menempatkan diri dalam 24 yang terbaik. Harap-harap lepas ke FINAL dan menjadi JUARA Masterchef yang ke-2. 

saje nak numpang glamer encik adly. HAHA ;)


10 comments:

bukankosong said...

hoho

anak blajr skill ngn mak

tgkla anak chef wan

tu plak belajar ngn bapak

dee said...

cer suh dia buat kek then anta kat aku. :p

faizal mohd said...

bukankosong:

tak payah bayar nak blaja masak. blaja dengan mak je.

faizal mohd said...

dee:

haha. kek je ke? makanan lain taknak?

ஜ miss klanika ஜ said...

masih amatur lagi ke arah jadi masterchef ni . hehe

Fiza Suhaimi said...

kemana tumpah kuah kalau tak ke nasi :D

chaiyookk adly!! ^__^v

Edy Fee said...

wah yeke..aku fav rancgan kot masterchef ni

CekbOlat-bOlat said...

ingat awk yg masuk

Anonymous said...

Hello, I simply wanted to take time to make a comment and say I have really enjoyed reading your site.

Anonymous said...

I don’t get it

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...