Followers

:: TUGASAN minggu lepas ::

Assalamualaikum.

Minggu-minggu sudah, saya sudah siapkan dua tugasan. Konon-konon kerja sekolah che'gu bagi la ni. Eh. Bukan dua, tapi tiga tugasan. 1 tugasan datangnya dari che'gu penolong kanan HEM, cik Reena Kamarudin. HEHE.

+++++++++++++++++++++

Che'gu Reena suruh buat lukisan kartun kegemaran. Ops, bukan kegemaran saya. Tapi kartun kegemaran che'gu la. Budak lelaki mana boleh minat kartun ni. HAHA. 

Kenapa budak lelaki tak boleh minat kartun tu? Nak tau kartun ape? Jom! teropong!


Hello! Kitty. Kartun asal warna pink. Tapi sebab takde kaler. Aku pelukis yang miskin. HEHE. Macam ni la jadinya.

+++++++++++++++++++++++

Yang ni che'gu luar negara yang bagi tugasan. Internasionale kata director mamat khalid. Apa yang internasionale sangat tu? Entah! Tapi tak berani la nak cakap gambar siapa. Sebab tak berapa nak 'tepat' dan 'menjadi' sangat. So, pandai-pandai la anda teka. 



+++++++++++++++++++++++++

Itu lah kerja sekolah untuk minggu lepas. Minggu depan cuti CNY a.k.a Tahun Baru Cina. Che'gu nak balik kampung. Jadi, dia kata tak ada kerja sekolah. YEAY!!!

-Adios-





14 comments:

Syafiq Ahadin said...

sangat2 superbbb!!!!!! hahah! nak minta lukis gambar saya boleh?? pellisssss!!

Joe_Hans said...

nak mintak aper yang syafiq mintak jugak..hahaha

Abang Jonni said...

betul.... memang superb....
cantik gila ah....

huhuhuhu..

Reena Kamarudin said...

thanx anak murid ku ;)

CekbOlat-bOlat said...

ececeh.. omeylah. antiklah.. mau satu? hekhek

c'axoera ヅ said...

bila nak lukis my pic plak.....nak nak nak pleaseee :(

cik azeya said...

cun! ;)

faizal mohd said...

syafiq ahadin:

tq. :) inshaAllah akan diusahakan. :D

faizal mohd said...

Joe_Hans:

haha. kena tunggu jugak la. :)

faizal mohd said...

abang Jonni:

tq abg jonni. :)

faizal mohd said...

reena kamaruddin:

terima kasih che'gu. :)
cikgu tak bagi markah pon lagi. hehe

faizal mohd said...

cekbOlat-bOlat:

tenkiu cekbOlat. juga akan diusahakan nanti. :D

faizal mohd said...

c'axoera:

inshaAllah. bila peluang itu muncul. hehe

faizal mohd said...

cik azeya:

hehe. tenkiu.

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...