Followers

:: hari susu sedunia ::

As-salam dan salam sejahtera.
pernah dengar hari susu sedunia tak??
tak pernah? sememangnya anda baru keluar dari gua barangkali.
(-.-) sebenarnya aku pon 1st time dengar.
jadi kita sama2 la keluar dari gua. (O._.O)

today is world milk day.
hebat tak english aku?
itulah pentingnya english education. HaHa.
ok sudah! jangan mengarut lagi.

1 JUN merupakan hari susu sedunia
jadi pada hari ni marilah kita minum susu
tak kira la jenama ape.
dutch lady ke? nestle ke? susu DHL ke? dumex ke?
janji susu, yg paling baik adalah susu kambing
kedua terbaik selepas susu ibu.

susu lembu pon best jugak,
tapi yg pure dari lembu agak tak best,
kalau dah pastur atau yg diproses boleh layan la.

agak melampau orang ni minum susu lembu.
x(@_@)x
sebut pasal susu, aku ada 1 perangai yg -agak pelik- jugak la.
aku suka meratah susu.
kalau aku buat susu untuk anak mak aku jaga,
sambil buat susu tu, aku ratah skali susu tepung tu.
sedap la pulak. HaHa.
plak tu, kalau susu yang aku buat tu, budak tu tak abes,
aku yg abeskan. tapi bukanla minum guna botol.
HaHa. aku bukak penutup botol tu, pastu aku abeskan.
HiHi. Pelik sungguh perangai aku ni! :P

-Hari Milo Sedunia hari ape lak ek??-

No comments:

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...