Followers

Chinese Paladin 3. Ada sambungan Chinese Paladin 4 tak?

Assalaamualaikum & Salam Sejahtera.

Aku pernah tulis pasal drama The Legend of Condor Lover. Dan ramai yang bagi respon dekat entri tu. Ada yang mintak link kat mana nak donload citer tu. Alhamdulillah, ada yang sudi kongsi. Cuma aku tak sure ada atau tidak subtitlenya. Kalau takde, pakat2 gi ambik kursus bahasa cina la. Mandarin atau Kantonis, aku tak tau lah. Jangan tanya aku. HAHA.
Satu lagi cerita yang aku rasa menarik jugak, drama Chinese Paladin 3. Aku tak pernah tengok yang season 1 dan season 2. Tetiba keluar season 3 punya. Kalau tak silap, tahun 2009 kot di 8TV.


Cerita ni pasal dewa-dewa jugak la. Ada kungfu letup-letup, terbang-terbang. Tu yang aku minat tu. Heroin dia pon agak comel jugak. Kiutnya! Kiutnya! Kata Lisa Surihani.
Nak link? Aku pernah tengok online citer ni. Gara-gara tak sabar tunggu episode seterusnya punya pasal. Tapi tak paham la sebab takde orang yang sudi untuk translate. Tapi aku lupa la link dia. HAHA. Korang check je dekat google. InshaAllah ada. Selamat menggoogle ek.
Produser atau director, tolong buat sambungan untuk cerita ni boleh? <-- Kompem dorang tak akan sambung sebab dorang tak faham bahasa melayu. HAHA

Layan cerita cina barulah 1Malaysia. Tak gitu?

E.N.D

3 comments:

iAmCekbolat said...

peminat 8tv rupanya . ooo .haha

Joe_Hans said...

lama xberblog...hahaha.. btw, dulu akku suka time zaman2 sekolah... sekarang nie minat dah beralih kepada korea2 yang xde letup2... hahhaha

Joe_Hans said...

lama xberblog...hahaha.. btw, dulu akku suka time zaman2 sekolah... sekarang nie minat dah beralih kepada korea2 yang xde letup2... hahhaha

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...