Followers

Gambar ni dah pernah publish ke?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.


Gambar ni dah pernah pernah publish ke? Gambar yang mane pulak? Ala, gambar yang ni la. |Ulang 10x|. 


Gambar ni aku lukis sebelum exam STPM. Pastu tepi tu aku tulis kata-kata semangat sket. Takde orang nak bagi kata semangat, so bagi sendiri je lah kan. Tapi kata-kata semangat tu aku dah padam dah. +.+'


Yelah, dah tak berapa nak semangat dah. HAHA =.='


Cerita panjang, gambarnya mane? Sabaq sat na. Ceq nak godam sat. Almaklumlah, nak upload makan masa berhari-hari. Internet lembap tahap siput spongebob. Tunggu sat na!


aku SANGAT suka kartun ni
Dah pernah publish tak dalam ni? Rasa-rasa belum. Tapi kalau dah publish pon ape salahnya. 

Tapi nak pesan sket la. Kepada para pelajar, silalah ulangkaji pelajaran. Jangan tunggu saat akhir |macam selalu aku buat|. Nanti takut tak sempat nak tidur. 

6 comments:

hairy said...

pehh!! pndai gak ko lukis ea...

Edy Fee said...

wah lama tak bace majalah ni...hehe jadi la gmbr tu

faizal mohd said...

Hairy:

boleh la lukis sket-sket. :)

faizal mohd said...

Edy Fee:

Yeke jadi? TQ. :)

zaxx said...

wow! berbakat..:) header tu pun lukis sndiri ker? marvellous..:) like!

faizal mohd said...

zaxx:

tq. haah. 100% made by me. heee :)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...