Followers

:: saya minta maaf ::

Assalamualaikum.

Dah lama tak menyuruh jari-jemari ini menaip bait-bait kata. Blog ni rasanya telah ditinggalkan hampir 3 minggu tanpa sebarang update. Kesian. Mungkin banyak sawang-sawang. Dan lantainya juga berhabuk. Penat la nak mengemas semula. Ada sesiapa yang mahu membantu? HaHa

+++++++++++++

Berbalik kepada tajuk asal. Aku nak mintak maaf la pada mereka yang sudi singgah di blog ni. Mereka yang telah tinggalkan komen di entri-entri yang terdahulu. Juga kepada mereka yang follow blog ni. Dan mereka yang tinggalkan komen di kotak jerit a.k.a shoutbox. Tak sempat nak terjah blog korang semula. Tak sempat nak balas komen kat shoutbox. Ada beberapa blog je yang sempat diterjah dan sempat di follow kembali.

++++++++++++++

Sekali lagi aku nak mintak maaf ye. Jadi, aku dedikasikan lagu ''aku maafkan kamu'' dari Jamal Abdillah ft. Malique untuk aku. Eh. boleh ke dedikasi untuk diri sendiri. HaHa. Apa-apa je lah.

-Adios-

4 comments:

Syafiq Ahadin said...

Maaf diterima. Hek3! :)

faizal mohd said...

syafiq ahadin:

hehe. tQ. :)

Anonymous said...

maaf diterima..
tapi lagu jamal tue aku tak leh time..
hahaha

faizal mohd said...

lelaki ini:

haha. awatnya? tak minat ke? hihi

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...