Followers

:: congratulation to ASHRAF MUSLIM ::


Congratulation untuk ASHRAF
Ashraf mana?? Semestinya la Ashraf Muslim
yang mana baru sahaja melangsungkan pertunangan
pada hari sabtu 23 April 2011
majlis pertunangan beliau mendapat liputan secara exclusive
daripada tv9 melalui rancangan nasi lemak kopi o..

Tunangnya bernama NorDayana Lokman ,
berusia 24 tahun dan seorang bakal doktor.
Ashraf memilih 1syawal sebagai tarikh
untuk melangsungkan perkahwinan mereka di Mekah
Bagi aku, Ashraf merupakan seorang pelakon
yang pandai menjaga diri
kerana sepanjang pembabitan beliau dalam dunia hiburan
jarang ada kisah2 kontroversi yang melanda diri beliau.
|dah macam reporter plak aku..|

Watak2 yang dimainkan dalam drama atau filem juga
lebih cenderung kepada watak2 baik seperti pak ustaz..
watak2 jahat seperti dalam drama Manjalara dan Ilusi
itu pun tak berapa nak jahat sangat la..hehe

Aku rasa ramai wanita2 yang diluar sana
gigit jari sebab Ashraf Muslim dah bertunang kan
Oh! heart broken mereka semua
Mesti ada yang frust menonggeng ni.


:: semoga berbahagia dunia dan akhirat untuk ASHRAF MUSLIM ::

3 comments:

fyy mokhtar said...

seb baek fyy tak suke asyraf :) tak menonggeng :)

fAizAl_85 said...

haa.. kira bernasib baik la tu..hehe :)

Anonymous said...

bini first kawin kat mekah, bini seken kawin kat siam

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...