Followers

award..

actually dorg da bg lama award ni kat aku..
tp dsbbkan ak da xrajin nak update blog (bukan malas ek??),,
so ak tngguhkan dulu..
la ni baru rs rjn nak update blog (padahal xleh tido, sbb tu sebok nak update)hehe..

firstly :

ni award from aryn..


yang ni dari shafril..


tq sesangat kat korg..aku nak wat gune photoapekebende tu xpandai (aku trlupe nm software tu..huhu)
gune photoshop pndai la.hehe..nnt kalu rjn aku wat la..(mmg aku rajin skrg ni..hohoh)
anyway tenkiu skali agik..
kalu ada lg jgn segan2 bagi ag..hehe..

nota kepala lutut: shafril..yg special utk ak sorg jek xde ke???hakhak..

3 comments:

ARYN said...

hahaha..silala rajin update selalu

faizal said...

kdg2 ak rs mls nak update..dah x seghairah dulu..hahaha

ShaFril said...

haha ur welcome..emm nk yg khsa 4 hg ka?ble2 nnt aku wat kalau aku rjin haha

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...