Followers

bertunang???aku??

tajuk tu wat saspen jek..saje je nak bikin gempak..hehe.. actually bukan aku yg bertunang..lambat agi kot..agpon calon xde lagi..biler nak cari calon??belom ada jodoh _ayat klise seorg artis..(artis ke aku??) 2hb mei 2009 abg aku bertunang _ape kene mengena ngan korg kan??hahaha.. saje je nak citer..mungkin korg2 akan menempuhi alam pertunangan suatu hari nanti..

pihak kami menghantar 7 dulang n pihak pompuan membalas 9 dulang_aku xtau la nape mesti camtu??sesapa yg tau leh terangkan x??hehehe..disebabkan intrnet yg agak lembap,so aku xdapatla nak share gambar ngan korg..tapi kalu da laju nnt aku edit smla en3 ni..korg jgn risau k_ada ke yg risau??hehehe..mase kjadian, aku xmasuk dalam umah cz kat dalam tu utk org2 tua yg expert dlm urusan peminangan nie..aku x expert so aku ditendang kluar oleh ketua kg itu_suke2 je libatkan ktua kg..
pas abes sume pbincangan, ada makan2 tapi malang nyer aku xingat plak lauk pe yg aku makan..hahaha..sume urusan ambil masa dlm 1jam lebey jek.._nnt aku nak wat 30 mnt je la..hahaha..

rs2 aku ni da trlebey ngarut da ni..sblm aku ngarot lebey mendalam lg baik aku bhnti menaip,,kang ape plak yg kuar pasni..hehe

lastly, kepada abg aku,,slmt menempuhi alam ptunangan..
n kepada korg2 especially yg bercinta da lama tu,, gi la antr rombongan..hehehe..bukan pe..nnt lambat dikebas org_macam lirik lagu tu..
especially nora_ujung tawun ek???hehe..n lutfy n aryn..shafril n fiza..korg wat skali jela nanti..meriah sket..hahahha_abes aku kene blasah ngan lutfy n aryn pasni..hehe
k papai..aku nak pi nyorok ni tkut kene blasah ngan dorg..hehe

hantaran dari pihak lelaki

hantaran dari pihak perempuan

6 comments:

ShaFril said...

eh mna ble kami wat majlis dgn dorg..xbestla kna kongsi mjls hehe..kn org kata pngantin tu rja sehari so beta n permaisuri beta nk mjls tu untuk kami sja haha =P

faizal mohd said...

ko raja inderapura..
dier raja jawa..hakhak..(kene blasah berganda la aku ngan lutfy sok)..hoho

ARYN said...

ele..aku pun xnak la buat sama dgn ko..jgn nak potong line ok..along dulu

faizal- apakata ko sedekah 20 ribu kat apai..esok gak aku tunang..muahaha

Nur Rawaidah Rahmat said...

oit... apa kene mengena aku lak.......... huhu ala tahun depan leh lg tunang haha xlari dikebas nyer mamat tu ahhahahahahahah

faizal said...

aryn_ko bg dorg dulu,kan kalu lngkh bendol leh dpt adiah..ko mntk r kat shafril rm2juta sbg adiah..10hr 10mlm leh wat knduri (suggestion yg xsenonoh)hahaha..

nora_nnt dier lari ke luar negara kang susah..hehe

ShaFril said...

pergh 2juta?ble no hal..aku bg 2juta gna cek tendang nnt haha

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...