Followers

aku yg ketandusan idea

salam...
tajuk mcm blur2 jek..saje je post en3 ngengarut ni..da lame xmenaip..asyik menaip proposal jek..(menaip la sgt)..stlh sekian lama xmaen internet dan jugak xupdate antivirus, akhirnya aku keluar dari sarang persembunyian (macam panjahat plak)..lama nyer xmaen nternet..rindu kat internet..hohoho..
disebabkan jupe supervisor kat fakulti jek..kalu x mmg xsampai la aku kat sini (library),,
mean facebook tetiba jupe facebook my brothers..trus aku add,,tapi cam segan la plak kalu abg2 aku tau isi kndungan facebook aku..huhuuhu
---arini mr. apai balik umah n esok mr judin plak berangkat pergi..so ujung minggu ni tggl aku kesepian la kat umah..tapi disebabkan my supervisor nak jupe agi ari isnin ni, terpaksa la aku dok umah baiki methodology aku..
demi supervisorku prof madya dr. law siong hook (saje nak menglamerkan supervisorku supaya tempias keglamoran terkena kepadaku..hahaha..)
da start ngarut da aku ni..
untuk lebeh mengglamerkan diriku lagi, tatapla gambarku yg xseberapa nie...hahaha

k la sebelom aku trus mencari glamer dan dilabelkan sebagai giler glamer,,izinkan ku mengundur diri bersama keglemeranku..hahaha
k chiow sumer,,
salam...

2 comments:

Nur Rawaidah Rahmat said...

hi faizal... lama xdengar citer :)

faizal said...

sj mnghilangkan diri..hehehe

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...