Followers

:: apew itewww ::

korang penah nengok tak video nie??
kalu da penah nengok tu tahniah la..
kalu blom tu meh kita layan ape yang mamat ni bebelkan..



setuju tak ngan ape dia habaq??
mmg bdk2 skrg suka sgt gune perkataan mcm tu..
adik aku pon sama gune pkataan alah tu..
kdg2 shortform sgt sampai xpaham dibuatnya..
cthnya seperti yg disebut dlm video: aq=aku, uh=tu, minx=mintak
aiyoo..ada byk agi la..kalu nak tulis semua
takut2 kepala aku bertambah pening lak kang
hahaha :)
kdg2 aku pon ad gak gune sket2..
skdr untuk menggedik2..cth mcm itewww=itu..hehe :P
yekewww=yeke..
elok pendek2, jadi panjang berjela plak..haha :)

tapi nak wat cmne kan..da trend bahasa skrg..
kang kalu tegur, mesti dorg marah kita balik
cakap tak ikot perkembangan semasa..huhu..
ape2 pon asal org paham suda..
kalu aku tak paham..nasibla korg..hehe :)

No comments:

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...