Followers

Blog di serang Tapir Laut

Assalamu 'Alaikum

Tajuk atas tu saja ikut trend tajuk blog la ni.
Tajuk blog gempak sensasi kalah melodi
Isi kelaut.
.
Lama rasanya tak berbelog.
Bukan tahap berabuk dan bersawang dah ni.
Ular, lipan, kala jengking, tenuk semua dah bukak khemah buat kawasan perumahan.
HEHE.
.
Okla straight to the point.
I want to wish all of the Muslim out there,
Happy Fasting
Selamat Berpuasa
Semoga puasa kita di terima Allah
Jangan membazir di bulan Ramadhan.
Kalau beli Murtabak, sila jangan hantar ke rumah saya
Karipap takpe. Nak hantar jangan seketul, hantar 6 ketul.
Okey start dah mengarut.
.
Ada rezeki kita jumpa lagi.
Entah bila pulak la kan.
.
TATA

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...