Followers

:: Tale of the Royal Seamstress ::

sejak akhir2 ni menjadi-jadi kegilaan dan kemeroyanan aku untuk melayan cerita cina
carita ni menggantikan cerita the beauty's rival in the palace.
tale of the royal seamstress atau clothing the world
dalam bahasa cinanya 天涯织女
disiarkan setiap hari isnin hingga jumaat jam 6 petang di tv2
||slot golden pheonix||.

para pelakonnya:
Janine Zhang
Lu Zi Yi
Yuan Hong
Liu Shi Shi

cerita ni baru je start. baru episod ke-10.
dua watak yang aku minat dalam drama ni, xiao er dengan panglima lin mu fei

Janine Zhang as Xiao er

Yuan Hong as General Lin Mu Fei

mereka ditakdirkan untuk bercinta tapi malangnya...
xiao er tidak dapat berkahwin dengan lin mu fei
xiao er kena kawen ngan kawan lama dia, Fang Ning
||tapi diceraikan oleh fang ning plak..||
Lin mu fei kawen ngan puteri jia yi kot..
||frust menonggeng aku,
harap2 lin mu fei amek qiao er jadi bini kecil, jia yi jadi bini besar..haha
||

layan ost drama ni.


4 comments:

Sang Seri Dewi said...

assalam....sy pon minat giler tgk cita ni...blik ja klas ptg trus kelam kabut bukak tv...semata-mata nk layan cita cina ni...heheee

fAizAl_85 said...

arini (8hb march) mcm da final episod kan?? kalau la final episod dye xiao er kahwin dgn lin mu fei mesti best..hehe :)

Anonymous said...

salam..sy pn heran np qiao er bkn dgn mu fei frust gk ngn ending dia..jln ctenye bes..tpi ending dia..huhu..reda jela!

fAizAl_85 said...

tu la pasal..kalu la last skali lin mu fei kawen ngan xiao er..mesti best..haha.. da mengharap jia yi terkorban dlm peperangan da..hahaha :)

:: link entri ::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...